چرا بچه زرنگ رکورد زد؟
«بچه زرنگ» توانست تنها سه روز پس از اکران بالغبر ۳۰ هزار مخاطب را به خود اختصاص داده و فروشی در حدود یک و نیم میلیاردی کسب کند. این انیمیشن سینمایی همچنین به جهت استقبال زیاد مخاطبین در افتتاحیه اکران، به پرمخاطب ترین فیلم افتتاحیه تاریخ گیشه سینمای ایران بدل شد.
آمار فروش و استقبال مخاطبین از این اثر سینمایی قهرمانمحور و ماجراجویانه، خود مصداقی بارز برای جای خالی مخاطبین کودکان و نوجوانان در سینمای ایران و فرصتی ایدهآل برای استفاده صحیح و درست از این ظرفیت به جهت رونقبخشیدن به صنعت سینما در کشور محسوب میشود.
به گفته سعید شیخزاده بازیگر، مجری تلویزیون و دوبلور تولید این انیمیشن مدت زمانی قریب به ۴سال به طول انجامیده است تا بتواند به عنوان محصولی در سطح جهانی شناخته شود.
گفتنی است تیم ساخت انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» متشکل از ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان ایران و محصول مشترکی از گروه هنرپویا بوده که پیش از این «فیلشاه» و «شاهزادهروم» را به عنوان پرمخاطبترین انیمیشنهای سینمای ایران در کارنامه خود دارد و همچنین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است.
دیدگاهتان را بنویسید