تازه‌های خبر

انتشار کتابچه مقدمه ای بر نوآوری بخش عمومی

کتابچه‌ای با عنوان "مقدمه‌ای بر نوآوری بخش عمومی" به کوشش علی علاءالدینی پژوهشگر حوزه مدیریت و نوآوری و به همت سازمان ملی بهره‌وری ایران در شهریور ماه 1402، منتشر گردید.
اشتراک گذاری
26 شهریور 1402
55 بازدید
نویسنده : شقایق غفاری‌پناه
منبع : سازمان ملی بهره‌وری ایران
کد مطلب : 781

به گزارش خبرگزاری آینه‌نیوز به نقل از سازمان ملی بهره‌وری ایران: در مقدمه کتابچه «مقدمه‌ای بر نوآوری بخش عمومی» به قلم علی علاءالدینی آمده است: این کتابچه حاصل ترجمه دو کتاب “نوآوری پیشرو در بخش عمومی”و “تقویت نوآوری در بخش عمومی”، همچنین یکی از اسناد سازمان همکاری و توسعه اقتصادی مبنی بر “مهارت‌های اصلی مدیران و کارکنان دولت برای نوآوری بخش عمومی” است. اشاعه چگونگی نوآوری در نظام سیاستگذاری و تصمیم‌گیری یکی از مفاهیم کلیدی ذکر شده در کتابچه مقدمه‌ای بر نوآوری بخش عمومی است.

همچنین فرهنگ سازمانی ریسک‌گریزی در نوآوری بخش عمومی و فقدان پژوهش و بایستگی نشو نمای ادبیات تخصصی این حوزه از اهداف انتشار این کتابچه بوده است. مقدمه‌ای بر نوآوری بخش عمومی، چهار فصل اصلی با عناوین مفهوم نوآوری در بخش عمومی، نقش مدیریت دولت در تقویت نوآوری بخش عمومی، ظهور آزمایشگاه‌های نوآوری و مهارت‌های اصلی برای بخش نوآوری عمومی را شامل شده است.

گفتنی است کتابچه نوآوری بخش عمومی می‌تواند راهنمای مناسبی برای مدیران و کارشناسان بخش عمومی باشد که در پی جذب استعدادهای جدید و کارمندان دولتی مبتکر هستند. علاقمندان می‌توانند جهت دریافت نسخه PDF کتابچه مقدمه‌ای بر نوآوری بخش عمومی به سایت سازمان ملی بهره‌وری ایران که از لینک زیر قابل دسترسی می‌باشد مراجعه کنند.

جهت دریافت فایل کتاب کلیک کنید.

نوشته‌های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *