تازه‌های خبر
نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی اسلامی با عنوان «ايران‌نوشت» برگزار شد

برپایی نهمین دوره نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی

نهمین دوره نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی «ایران‌نوشت» از 19 شهریور لغایت 2 مهر در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان دایر خواهد بود.
اشتراک گذاری
22 شهریور 1402
45 بازدید
نویسنده : مریم فروزان‌کیا
منبع : آیینه نیوز
کد مطلب : 776

به گزارش خبرگزاری آینه نیوز: نهمین دوره نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی با عنوان «ایران‌نوشت» و با هدف تقویت فرهنگ استفاده از نوشت‌افزارهای ایرانی اسلامی بین دانش آموزان و خانواده‌ها فعالیت خود را آغاز کرد.

گفتنی است همزمان با برپایی این نمایشگاه‌، نمایشگاه‌های نوشت‌افزار ایرانی شهرهای مشهد، شیراز، اصفهان، قم، یزد، تبریز و اهواز نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مخاطبین نهمین دوره نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی از منظر محمد یقینی مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی و اسلامی، خانواده‌ها و دانش‌آموزان، دستگاه‌های حاکمیتی و نخبگان فرهنگی هستند.

تنوع محصولات این نمایشگاه شامل کیف و کوله تا دفتر، خودکار، مداد و سایر نوشت‌افزارهای دانش آموزی بوده که توسط ۱۰۰ تولیدکننده در قالب عرضه محصول ارائه شده است. همچنین بیش از ۱۰۰ تولیدکننده نیز به صورت ویژه در این نمایشگاه حضور بهم رسانده‌اند.

لازم به ذکر است نهمین دوره نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی «ایران‌نوشت» از ۱۹ شهریور لغایت ۲ مهر در محل سالن حجاب کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تهران برپا خواهد بود.

نوشته‌های مرتبط

نمایشگاه ایران‌نوشت در شأن یک خانواده ایرانی نیست!
گزارشی از برگزاری نهمین دوره نمایشگاه «ایران‌نوشت»

نمایشگاه ایران‌نوشت در شأن یک خانواده ایرانی نیست!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *