تازه‌های خبر
مراسم افتتاحیه خانه خلاق ماندگار مرند با شکوه برگزار شد

بدون حمایت دولتی در مرند کاری ماندگار کلیدخورد

ستاری:ایجاد خانه خلاق و نوآوری ماندگار مرند بدون حمایت دولتی، مایه خیر و برکت براي جوانان و قطعا کاری ماندگار خواهد بود.
اشتراک گذاری
16 شهریور 1401
233 بازدید
کد مطلب : 439

به گزارش پایگاه خبری آینه، ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در سفر به استان آذربایجان شرقی، خانه خلاق و نوآوری ماندگار را به صورت برخط افتتاح نمود و ضمن اشاره به نقش خانه های خلاق در پیشرفت و توسعه زیست بوم خلاق، عنوان نمود که ایجاد خانه خلاق ماندگار مرند بدون حمایت دولتی، مایه خیر و برکت برای جوانان و قطعا کاری ماندگار خواهد بود.

دکتر صالحی مدیر خانه خلاق و نوآوری ماندگار در حضور فرماندار شهرستان مرند، جناب دکتر عباسی و چندین تن از مسئولین و اندیشمندان در شهرستان مرند، رویکرد ایجاد خانه های خلاق را توسعه کسب و کارهای نوآور در حوزه علوم انسانی و اجتماعی و فناوری‌های نرم بیان نمود و گفت: رویکرد این خانه خلاق، شناسایی ایده ها، ارتقای منابع انسانی و صنایع خلاق و ایجاد ثروت در منطقه و شهرستان مرند است.
وی در خصوص اهداف خانه خلاق و نوآوری ماندگار ضمن اشاره به توسعه صنایع دستی و فرهنگی منطقه و ارتقای منابع انسانی خلاق و حل مسائل اجتماعی و فرهنگی، به شناسایی نظام مسائل منطقه با رویکرد اقتصاد خلاق و قانون جهش تولید دانش بنیان و توسعه زیرساختهای اقتصاد فرهنگ پرداخت.
صالحی در خاتمه ضمن تشکر از دکتر ستاری و هیئت همراه عنوان نمود که تمرکز زدایی از شهرهای بزرگ و شکوفایی ظرفیت‌های شهرهای کوچک با حمایت‌های معاونت علمی محترم و مسئولین شهرستان محقق خواهد شد.

در این جلسه فرماندار محترم شهرستان مرند با دستور دکتر ستاری، از نشان خانه خلاق و نوآوری ماندگار رونمایی کرده و ضمن اعلام حمایت از جوانان در عرصه علم و فناوری، به لزوم مقابله با مشکلات فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی با استفاده از ایده های نو و خلاقانه پرداخت و افزود ایجاد خانه های خلاق برای شناسایی و کشف استعداد و ارتباط دهی جوانان با دانشگاه تولید و صنعت، خود یک ایده خلاقانه به شمار می‌رود.
وی در خصوص اهمیت ایجاد خانه خلاق و نوآوری در شهرستان مرند گفت این مجموعه می‌تواند با کشف استعدادها و ظرفیت ها، عصر جدیدی در شهرستان مرند در همه زمینه ها باشد.
در ادامه ی برنامه، تیم های نوآور و خلاق شهرستان مرند اقدام به تشریح فعالیت‌های خود کرده و نهایتاً از بزرگان وتاثیرگذاران این عرصه تشکر و قدردانی شد.

خانه خلاق ماندگار

صالحی

افتتاحیه خانه خلاق

خانه خلاق

نوشته‌های مرتبط

انتشار تیزر لاتارینو کارنامه اکوسیستم خلاق
تیغ انتقاد لاتارینو بر میراث معاونت علمی دولت یازدهم و دوازدهم

انتشار تیزر لاتارینو کارنامه اکوسیستم خلاق

خانه‌خلاق سازوکاری برای توسعه در شهرستان مرند
 جلسه شرکت های دانش بنیان  در فرمانداری مرند شد

خانه‌خلاق سازوکاری برای توسعه در شهرستان مرند

نخستین خانه خلاق منطقه آزادکشور در آستانه گشایش + تصاویر
54مین خانه خلاق کشور در شهرستان مرند افتتاح می‌شود؛

نخستین خانه خلاق منطقه آزادکشور در آستانه گشایش + تصاویر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *